יצאנו לסיור בדובאי דרך ישראל דובאי והחוויה הייתה פשוט מושלמת! מדריך דובר עברית שליווה אותנו הסביר הכל בצורה ברורה ומרתקת, דאג שנרגיש בנוח וענה על כל שאלה בסבלנות. ראינו מקומות מרהיבים, למדנו המון ונהנינו מכל רגע. מומלץ מאוד לכל מי שמחפש סיור בעברית באווירה אישית וחמה!