ספרו לנו איך הייתה החווה שלכם איתנו
ביקורות וחוות דעת –ישראל דובאי
✅️מעל 5 שנים אנו נותנים שירותי תיירות בדובאי ואבו דאבי.
✅️מעל 20,000 תיירים קיבלו מאיתנו שירותים תיירותים לחופשה מושלמת.
✅️שירות זמין 24/6 בוואטסאפ, טלפון ומייל.
הדעה של המטיילים שלנו חשובה לנו! כאן תוכלו לקרוא חוויות אמיתיות מלקוחות שטסו, הזמינו מלון, סיורים, אטרקציות ושירותים כשרים בדובאי ואבו דאבי דרכנו.
✅️כל הביקורות בדף נאספות מלקוחות אמיתיים שאיתם עבדנו — ללא עריכה וללא פילטרים.
להמלצות נוספות חפשו אותנו גם ברשת
מה הלקוחות שלנו מספרים עלינו ?
הצעת נישואין
תודה רבה לכם על הכל!
הכל היה מעל המצופה, אם זה השירות אם זה הצילום ואם זה איך שההצעה נראתה.
הכל עבר חלק בדיוק כמו שרציתי וציפיתי!
אין לי מילים לומר פשוט תודה
סיור בעברית בדובאי
אתמול היינו בסיור בדובאי נהנו מאד מהמדריך והידע הרב שלו
מומלץ מאד מחר אנחנו בטיול ג'יפים במדבר מקווים לחוויה דומה
חופשה בדובאי
סגרנו דרך הסוכן של חברת ישראל דובאי חופשה במלון הילטון האבטור סיטי סגר לנו את כל הטיול היה זמין וקשוב לכל שאלה
גם הטיול ג'יפים שלהם מאד מומלץ לקחו אותנו למתחם קפה פרטי צילום עם בז ללא תוספת תשלום חברה שלי שלקחה עם חברה אחרת גבו ממנה כבף לכל דבר נוסף. בקיצור אחי עוד שבועיים בדובאי וגם הוא סגר איתם. מומלצים החום ומחירים זולים בהרבה מהמתחרים.
סיור בעברית בדובאי
המלצה רותחת!
עשינו סיור דרך האתר שלכם עם המדריך מוסטפא היה מעולה🔥
נהנו מאד ואגב בדקנו אצל כולם ואתם גם הכי זולים.
ממליצים מאד
שייט כשר במרינה
אנחנו משפחה זוג ושלשה ילדים ממליצים מאד שייט מהמם שעתיים היה לנו גם מופע רחפנים ליד גלגל הענק.
אחת החוויות היפות בטיול שלנו
תהנו..
הנחה למסעדות כשרות בדובאי
רוצה להמליץ עליכם מאד. במיוחד אהבנו את השובר הנחה של 10 אחוזים, מימשנו אותו בכל המסעדות הכשרות וזה שווה הרבה היינו קבוצה של 4 זוגות
שייט כשר בדובאי
ממליצים מאד על השייט הכשר אחלה אווירה עם ריקודים. אוכל טעים, השוס שזה שאנחנו בשייט ליד גלגל הענק נוף מטורף
הצעת נישואין
במיליה אחת WOW , הצעה מושלמת במדבר, החברה שלי בעננים וגם אני כמובן. אם היא הייתה מסכימה הייתי מעלה תמונות בכל מקרה ממליצים על חברת ישראל דובאי בטירוף. שירות מספר 1 . תודה לכם
שייט כשר בדובאי
היינו 3 זוגות ביום שני בשייט הכשר היה מעולה אווירה מצוינת היה הופעות , הסירה עמדה ליד גלגל ענק והיה מופע רחפנים מטורף במרינה
אוכל טעים בקיצור ממליצים מאד על השיט
אנחנו בדרך לעשות איתם גם את הטיול ג'יפים בשלישי.