עונת התיירות בדובאי

Israel-Dubai

מזג אוויר בדובאי- תחזית

תחזית מזג אוויר לשבוע הקרוב

דובאי- עונת התיירות המומלצת

מזג האוויר באיחוד האמירויות – הוא מדברי וחם במרבית חודשי השנה. מופע גשם הוא אירוע נדיר ומתרחש מספר פעמים בודדות בשנה.
עונת הקיץ בדובאי – הטמפרטורה הממוצעת היא כ 40-45 מעלות צלזיוס בממוצע ויכולה להגיע גם למעלה מ 50 מעלות .
עונת החורף בדובאי – הטמפרטורה הממוצעת היא 30-35 מעלות בממוצע ונוחה מאד לטיול גם בחוץ .

חודשי הקיץ החמים הם החודשים בין אמצע מאי לאוקטובר, זוהי תקופה חמה מאד. בחודשי הקיץ החל משעות הבוקר אי אפשר לשהות בשמש חוץ יותר מ-10 דקות ושלא לדבר על לטייל. יחד עם זאת, בעונה זו מחירי המלונות זולים יחסית לעונת החורף כך שניתן לתכנן טיול מהסוג של "בטן-גב" במלונות היפים של דובאי, או ביקור במרכזי הקניות הממוזגים.

עונת התיירות באיחוד האמירויות הינה בין החודשים נובמבר- לאמצע מאי, טמפרטורת בחוץ היא בין 24-35, טמפרטורת המים היא 20-23 מעלות, מזג האוויר נוח ומתאים יותר לביקורי תיירים, בעיקר מפני שהטמפרטורות מאפשרות לתיירים לצאת ולטייל גם מחוץ למרחבים העירוניים. מזג אוויר הנוח מאפשר לשחות בים ובבריכות ולבקר בתערוכות והפארקים תחת כיפת השמיים.

מזג אוויר דובאי
דובאי במדבר

כפי שהבנתם עקב האקלים המדברי, כל מבנה ציבורי, קניונים ותחנות רכבת יהיו ממוזגים ולכן מומלץ תמיד לקחת אתכם בתיק חולצה ארוכה קלילה כמו כן הפרשי הטמפרטורות בין החוץ לפנים יכול גרום להצטננות וקירור למי שרגיש לכך.

מידע חשוב

מומלץ להישאר מעודכנים

We love dubai

israel-dubai

פורטל ישראל דובאי

We love dubai

dubai is an adventure. be sure to book your guided tour with us today

Smile and enjoy Dubai

👈בנובמבר נפתח Global Village( הכפר הגלובלי). זהו יריד מפואר, בו משתתפות 75 מדינות מהעולם. כאן תוכלו לא רק לקנות סחורות ממדינות שונות, אלא גם לצפות בריקודים של אומות שונות, לטעום מאכלים ומשקאות לאומיים ופשוט ליהנות מהלב. לילדים בכפר הגלובלי עושים מופעים שונים בהם הם לוקחים חלק ובהנאה מרובה. וכל אזור בנוי בדגם של אותה מדינה רק בקטן